Uitdaging
Taalbarrières zorgen ervoor dat patiënten hun ziekenhuisafspraak missen of onvoorbereid verschijnen. Dat veroorzaakt stress bij patiënten en tijdsdruk bij artsen en personeel.
Oplossing
Een applicatie die patiënten automatisch belt in hun moedertaal om hen te herinneren aan hun afspraak. Ze krijgen ook extra informatie en kunnen vragen beantwoorden.
Aanpak
Met de lean productontwikkeling principes in gedachten werd maximale waarde geleverd binnen tijd en scope.
Resultaat
Een aanzienlijke daling in gemiste of onvoorbereide afspraken, tijdswinst voor zorgpersoneel en een stijging in efficiëntie.
Uit de pilotstudie blijkt dat patiënten effectief de telefoon opnemen en goed met de applicatie overweg kunnen.
Deze resultaten zijn gebaseerd op studies en papers.
Meer weten over de resultaten of over RingMe? Neem contact op met William.
we are heeft ruime ervaring in het bouwen van software op maat voor kleine tot middelgrote bedrijven in verschillende sectoren. Zoek je een ontwikkelpartner die meedenkt en toekomstgericht werkt? Laat van je horen!